söndag 3 maj 2015

Röksuget

Jaha det måste ju vara 7 år sen jag tog mitt sista bloss. 
I kväll när jag ätit och fått lite koll på läget i veckan sätter den in det lilla nikotin monstret som jag fött i såå många år.
Det vaknar och pockar på uppmärksamhet och tycker att det skulle sitta fint med en cigg på balkongen för att avsluta denna helgen. 
Som tur är vet jag att den bara försöker inviga mig i falska förhoppningar men i kväll är den uthållig. 
Troligtvis för att jag utsatte mig för passiv rökning i går så att den vaknade till. Tänker inte sno en cigg och tända iaf men jisses vad nikotin beroendet är starkt, sen såklart för att jag prövas rejält just nu och behöver lite tröst. 
Ibland suger livet. 
Tur att det finns så mycket vackert ute att hämta energi i, Maj månad är magisk.
Ljus och kärlek❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar