tisdag 13 oktober 2015

Är det möjligt!

Jag tror banne mig att jag har träningsvärk i både ryggen , benen och i rumpan idag. För lite rumba där jag knappt kunde genomföra rörelserna... Snacka om att vara otränad. I dag tog jag en 45 minuters promenad efter jobbet. Jag gick ju till jobbet oxå men det kan man väl kappt räkna när jag bor så nära. I morgon har jag bestämt att inte fasta. Jag försöker att vara realistisk och tänker att om jag fastar i morgon kommer jag inte orka yogan och mindfulnessen och jag känner att jag verkligen behöver det. Onsdagar är låånga dagar så jag kommer att hålla mig till måndagar och torsdagar det funkar bäst för mig.
Så denna veckan blir det bara en två dag. 
Tvätten är inplockad i skåpen och Hollywood fruarna är i rutan i kväll. Gunilla är så kul, - det är jag som bestämmer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar