onsdag 14 oktober 2015

Julpynt


Var på Åhléns i dag och där plockade dom fram julpyntet. Jag såg årets finaste gran.


Så himla söt! Jag hittade mascara och strumpbyxor som jag skulle ha. Jag blev osäker på vilka som blir bäst så jag köpte två par.

Vilken dag det varit.... Jag har fått lite uppbenat och annat insnärjt skrikit åt mina barn ( kommer faktiskt inte ihåg när jag gjorde det sist) sagt vad jag känner och tycker, gråtit en skvätt och yogat och mediterat. Hade behövt den där promenaden med fina vännen i morgon men men den som väntar på nåt gott..ska vila foten lite och tanka energi i morgon innan jobbet. Fastan kanske blir av i morgon, har inte bestämt mig riktigt ännu. Det är ju skönt när det är gjort och samtidigt vet jag att det inte blir bra när jag mår som jag gör i kväll. 

Glömde ju visa den här som mötte mig när jag kom till jobbet kl 6 :) kan man bli annat än glad!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar