lördag 17 oktober 2015

Lördag

Härligt med lördag då blir det sovmorgon enda till 6.30 då katterna vill ha mat;). 
Jag satt sen vid köksbordet och tittade på playkanalerna på de tv serierna som jag somnat ifrån i veckan. 
Måndagar är det Ängelby och det är egentligen lite för spejsat för min smak men nu har jag ju börjat att titta så då fortsätter jag. Onsdagar är det Modus och det är väl mer min smak. Torsdagar är det 100 code och så får vi ju inte glömma Bron oxå. Så många "bra" serier brukar det inte vara så jag passar på, jag som aldrig annars tittar på tv. 
Efter serie tittandet så tog jag  en cykeltur för att möta vänner och skratta så man får huvudvärk. 
Ja vi skrattade väl lite olika mycket kanske;)).  
Jag har ju en förskräckligt rolig humor! 
Nu har vi tillbringat en timme i bastun och snart blir det lite hämtmat från den lokala kvarterskrogen. 
Fläskfilé och potatisgratäng står på menyn i dag. 
Mitt favorit program: Så mycket bättre börjar i kväll så det måste jag se sen.
Ha en skön lördag kväll❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar