lördag 10 oktober 2015

Vecka 42


Jag har inte gett upp hoppet om min viktminskning men allt som oftast tryter orken och jag faller in i dåliga vanor. Min tanke är att om jag skriver här så kanske jag känner mer att inte ge upp så lätt när orken och kämpaglöden tryter.
Jag började med 5-2 i slutet på augusti och i fyra veckor funkade det bra sen dippade jag ner igen så en hel månad var jag borta och åt som vanligt och frossade i godsaker. Nu har jag kört i gång denna veckan och som man kan förstå är ju inte resultaten slående precis.
Men sen den 21/8- den 9/10 är mina mått:
  • Lår-2 cm
  • Rumpa -2 cm
  • Midja-2 cm
  • Smal midja -1,5 cm 
  • Överarm -1 cm.

Träningen har ju nästan varit obefintlig men planen för nästa vecka är;
  • Måndag: Rumba pass
  • Tisdag: Promenad efter jobbet
  • Onsdag:Yoga och meditation
  • Torsdag: Blir det promenad på morgonen med planerad Hotell frukost                       innan jobbet men fint sällskap♥
  • Fredag: Är öppen än så länge ev blir det cykel och bastu hemma.
  • Lördag: Om vädret tillåter blir det en cykeltur om inte så blir det nog                     pass på gymmet.
  • Söndag: Indoor och mage rygg/ promenad om vädret tillåter.
Måndag och Onsdag blir det fasta troligtvis blir det en blodpuddingskiva och lite morötter till lunch på måndag och havregrynsgröt med lättmjölk till middag. Onsdagen blir det fisk till lunch och havregrynsgröt med lättmjölk till middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar